17%

در جستجوی مصلحتخاطرات هاشمی رفسنجانی در سال 1377

  • ناشر : انتشارات معارف انقلاب
  • به اهتمام : فائزه هاشمی
  • تعداد صفحه : 840
  • نوع جلد :  سلفون
  • قطع :  وزیری
سفارشات چاپ متن و تصویر، جهت اهدای کتاب پذیرفته می شود.
190.000 تومان

فقط 1 عدد در انبار موجود است

مقایسه
نقد و بررسی اجمالیخاطرات هاشمی رفسنجانی در سال 1377

“در جستجوی مصلحت” که جلد هجدهم از روزنگاری‌های مرحوم آیت الله “اکبر هاشمی رفسنجانی” است، “کارنامه و خاطرات هاشمی رفسنجانی در سال ۱۳۷۷” را در بردارد. این کتاب توسط انتشارات معارف انقلاب به چاپ رسیده است.

این اثر که بیش از هشتصد صفحه از خاطرات این شخصیت مطرح سیاسی و مذهبی ایرانی را شامل می شود، به همت “فائزه هاشمی” به عرصه ی چاپ رسیده و توسط نشر معارف انقلاب منتشر شده است. از مواردی که این مجموعه را از دیگر مجلدهای “کارنامه و خاطرات هاشمی رفسنجانی” متمایز می کند، فراغت وی از مقام و برنامه های رسمی در منصب ریاست جمهوری و قرار گرفتن در شورای تشخیص مصلحت نظام بود که فرصت بیشتر و مناسب تری را برای توجه به جزییات و ثبت و ضبط آن ها در خاطرات روزانه، در اختیار وی قرار داد. علاوه بر دقت به جزییات وقایع، از ویژگی های دیگری که در کتاب “در جستجوی مصلحت” از آیت الله “اکبر هاشمی رفسنجانی” به چشم می خورد، رویکرد تجزیه و تحلیلی است که در مواجهه رویدادها به کار گرفته شده است.
آیت الله “اکبر هاشمی رفسنجانی” با قرار گرفتن در کرسی مجمع تشخیص مصلحت نظام، جایگاه مناسبی را برای پایش عملکرد فعالان اجرایی در کشور به دست آورد و این اتفاق، فرصتی برای او بود تا بتواند از دیدگاه فردی خارج از میدان اجرا و عمل نیز به فعالیت کنشگران بنگرد و آن ها را تحلیل کند. “در جستجوی مصلحت” نیز از همان سبک نگارشی ساده و روان برخوردار است و آیت الله “اکبر هاشمی رفسنجانی” ضمن توضیح پیرامون چگونگی گذران اوقات روزمره، مهم ترین وقایع روز را در خاطرات خود ثبت نموده است.

برچسب:
مشخصات کلیخاطرات هاشمی رفسنجانی در سال 1377
سایر مشخصات
موضوع

تاریخ سیاسی

شابک

978-964-7193-46-7

نوع جلد

سلفون

قطع

وزیری

رده سنی

بزرگسال

وزن 1400 گرم
نظرات کاربرانخاطرات هاشمی رفسنجانی در سال 1377
اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “در جستجوی مصلحت”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

نقد و بررسیخاطرات هاشمی رفسنجانی در سال 1377